fotovanju

Welkom op mijn fotoblog. Ik weet nog niet waar ik naartoe wil, maar alle tips zijn welkom. En oh ja, wanneer je de foto's bekijken wilt op groot formaat, dan mag je gerust 2 maal op de foto klikken, hoor!

9.24.2006

Vanuit een andere hoek

De foto's die ik hieronder allemaal heb gemaakt, heb ik genomen met de gedachte eens een ander positie aan te nemen. Van onderuit, van bovenaf enz. Ik heb ook dingen gefotografeerd waar een ander waarschijnlijk langs zou lopen. Toch zie je dat je ze leuk in beeld kunt brengen. Sommige foto's zijn bewerkt. De kleuren heb ik harder gemaakt of ik heb meer warmte aan de foto gegeven. Dit is het fijne van digitaal fotograferen dus weer! Wat vind jij ervan? Kan het ermee door of moet ik nog ergens aan werken? Zelf ben ik best tevrede met het resultaat.



Posted by Picasa

7 Comments:

  • At maandag, september 25, 2006, Anonymous Anoniem said…

    alle foto's heel orgineel en mooi gefotografeerd, vooral in aanmerking genomen dat je dit doet met een compact-camera, ga er vooral mee door FvdB

     
  • At maandag, september 25, 2006, Blogger Judith said…

    Heel fijn dat je even reageert. Ik moet zeggen dat dit toch wel leuk is, omdat ik dan ook weet dat andere mijn foto's bekijken.
    Ik ga volgende week naar milieudefensie. Misschien mag ik voor een dagje jouw spiegelreflexcamera wel lenen?
    En oh ja, ook opbouwende kritiek is altijd welkom!

    Groeten Judith

     
  • At donderdag, oktober 05, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Goede foto's hoor Ju! Carrièreswitch in het vooruitzicht?
    kus JeZus

     
  • At vrijdag, oktober 06, 2006, Blogger Judith said…

    Nou nee, ik hou dit als hobby. Daar ben ik ook beter in, volgens mij...zonder druk gaat het prima. Zie hier:

     
  • At zondag, oktober 08, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Er schuilt een echte fotograaf in jou. Als je van je hobby je beroep maakt, is succes verzekerd.
    Ik geniet van jouw creaties.
    Groeten en Love..........tante ANS

     
  • At donderdag, november 09, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hai Judith,
    Niet gedacht dat je zulke mooie foto's kon maken, lijkt me sterk als je hiermee niet in de prijzen valt. Vooral deze foto's waar je je onderwerp vanuit een andere hoek bekijkt vind ik erg geslaagd. Zeker iets om mee door te gaan. Groeten en succes ermee Dr Pleumeekers

     
  • At donderdag, november 09, 2006, Blogger Judith said…

    Dankuwel voor het compliment. Ik vind het een leuke hobby en houd het ook lekker als hobby. Een prijs win ik waarschijnlijk dit keer niet. Veel andere mooie foto's zijn opgestuurd naar Jongeren Milieu Actief en die sluiten iets beter aan bij het thema. Maar ik vind het wel leuk dat ik nu in het Natuurhistorisch Museum mag hangen.

    Groetjes Judith

     

Een reactie posten

<< Home