fotovanju

Welkom op mijn fotoblog. Ik weet nog niet waar ik naartoe wil, maar alle tips zijn welkom. En oh ja, wanneer je de foto's bekijken wilt op groot formaat, dan mag je gerust 2 maal op de foto klikken, hoor!

3.08.2007

giraf


(van 1 foto een artistieke collage maken)
Sinds enkele weken ben ik bezig met een fotoshopcursus bij het SKVR te Rotterdam. Ik vind het erg leuk. Wat ik niet had verwacht is dat juist het extreem bewerken van foto's mij zeer veel voldoening geeft. Zo kan ik mijn creativiteit lekker kwijt. Het is trouwens wel een hele pittige cursus. Hier een van mijn werkjes. Ik zal de komende tijd wat vaker mijn resultaten op deze blog plaatsen.

1 Comments:

  • At vrijdag, maart 09, 2007, Anonymous Anoniem said…

    leuk gedaan hoor, nu flink veel plaatsen. Heb je al besloten over een camera

     

Een reactie posten

<< Home